server

server

سرور رایگان هاست
server

server

سرور رایگان هاست

ترفندهای جستجوی حرفه‌ای در گوگل

ترفندهای جستجوی حرفه‌ای در گوگل 



Image result for ‫ترفندهای جستجوی حرفه‌ای در گوگل‬‎





عبارات را محدود کنید


فرض کنیم که به دنبال مطالبی درباره بازاریابی اینترنتی می گردید. به جای اینکه فقط تایپ کنید بازاریابی اینترنتی بهتر است آنرا بین علامت های "  " قرار دهید یعنی به این صورت "بازار یابی اینترنتی" به این ترتیب نتایج دقیق تری بدست خواهید آورد. و پیدا کردن نتیجه در میان انبوه نتایج ساده تر می شود.

 

کلمات بیشتر و عبارت دقیق تر


امروزه وب سایت های تجاری آنقدر زیاد شده اند و آنقدر پول خرج می کنند و از ترفند های اینترنتی برای هدایت ترافیک بیشتر به وب سایت خود استفاده می کنند که در بعضی مواقع پیدا کردن یک مقاله یا مطلب در موضوعی خاص بسیار سخت می شود همینطور بعضی وب سایت ها و وبلاگ ها در صفحات خود از کلماتی که ترافیک خوبی برایشان فراهم می کند استفاده می کنند ولی عملاً درباره آن مطلبی ندارند بنابراین باید از کلمات بیشتر و دقیق تری استفاده کنید تا بتوانید مطلب خود را بیابید. مثلا فرض کنید درباره گیربکس مقاله ای می خواهید بهتر است از یکی از عبارات زیر استفاده کنید تا اینکه این کلمه را به تنهایی وارد کنید و از وب سایت های تبلیغاتی و میزبان آگهی سر دربیاورید که مثلاً آدرس یک فروشنده گیربکس را در اختیار دارد

مقاله گیربکس اتوماتیک

اساس کار گیربکس اتوماتیک

اصول کار گیربکس اتوماتیک

آموزش تعمیر گیربکس اتوماتیک اتومبیل



 سایت‌های هرزنگاری را حذف کنید

هیچ چیز بدتر از مواجهه با سایت‌های تقلبی و هرزنگاری در نتایج جستجو نیست، صفحاتی که پر از کلمات کلیدی است و می‌کوشند تا در بالای نتایج گوگل ظاهر شده و بازدیدکننده‌ها را به تبلیغات هچل‌هفت خود هدایت کنند! خوشبختانه گوگل تمهیدات ویژه‌ای را برای مقابله با این سایت‌های فریبکار در نظر گرفته است. اگر به سایتی برخوردید که محتوای درست و حسابی ندارد، می‌توانید با زدن دکمه «بازگشت» به صفحه نتایج گوگل بازگشته و بر روی لینک «Block» کلیک کنید تا این سایت از فهرست نتایج حذف شود. نه تنها می‌توانید از شر این لینک برای همیشه خلاصی پیدا کنید، بلکه با استفاده از افزونه‌هایی نظیر  Personal Blocklist، فهرست بلندبالایی از این سایت‌هایی مزاحم تهیه کرده و خود و اطرافیانتان را از آنها در امان نگاه دارید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.