server

server

سرور رایگان هاست
server

server

سرور رایگان هاست

افزونه منو حرفه ای برای وردپرس WP Floating Menu Pro

افزونه منو حرفه ای برای وردپرس WP Floating Menu Pro




Image result for ‫افزونه منو حرفه ای برای وردپرس WP Floating Menu Pro‬‎




افزونه منو شناور برای وردپرس WP Floating Menu Pro

افزونه فارسی منو شناور وردپرس که در خدمتتون ارائه میشه امکانات بی نظیری داره که توسط اون میتونید فهرست های شناور فوق العاده زیبایی رو برای سایت وردپرس خودتون ایجاد کنید , این افزونه وردپرس که مناسب برای تمامی قالب های وردپرس طراحی شده (چه تک صفحه ای و چه معمولی) نه تنها باعث زیباتر  شدن سایت شما میشود بلکه کاربران شما توسط آن میتوانند سریعتر در سایت شما گردش کنند و مطالب را راحت تر پیدا کنند.

همچنین شما میتوانید لینک ها و صفحه هایی که برایتان مهم است را در دید کاربران قرار دهید تا بازدید بهتری از آن ها صورت گیرد.

بدین صورت این افزونه منو وردپرس فوق العاده جذاب و در عین حال ساده و سریع میتواند به کاربران شما کمک کند تا تجربه کاربری بسیار خوبی را در سایت شما داشته باشند.


افزونه فهرست شناور حرفه ای WP Floating Menu Pro یک افزونه وردپرس تجاری که توسط آن قادر خواهید بود فهرست های شناور فوق العاده و زیبایی رو ایجاد کنید



آیا SSL رایگان قابل اعتماد است؟

آیا SSL رایگان قابل اعتماد است؟



Image result for ‫آیا SSL رایگان قابل اعتماد است؟‬‎





چندی پس از انتشار این خبر، سیستم کلودفلر (Cloudflare) که در واقع یک سیستم کشینگ و CDN رایگان در اختیار وبمسترها قرار می دهد، با ارائه SSL رایگان به دامنه های بین المللی، سعی در کاهش هزینه آنها نمود به طوری که هم اکنون می توانید بدون پرداخت هزینه های سالیانه، وبسایت خود را به صورت رایگان به پروتکل امن HTTPS مجهز نمایید و در نبرد با رقبای اینترنتی خود، جایگاه بهتری در نتایج جستجوی گوگل کسب کنید.

با ما همراه باشید تا نحوه نصب و فعالسازی پروتکل HTTPS بر روی یک وبسایت وردپرسی را به شما نشان دهیم.

گواهینامه SSL چیست؟

تکنولوژی SSL یا Secure Socket Layer یک تکنولوژی امنیتی استاندارد برای ایجاد رمزگذاری بین یک وب سرور و مرورگر است که این اتصال امن، محرمانگی انتقال داده بین سرور و کاربر را تضمین می کند.

فعال بودن گواهینامه SSL بر روی یک وبسایت، دو نمود عینی برای کاربران دارند:

  • نمایش آیکن قفل سبز رنگ در نوار آدرس مرورگر
  • آغاز شدن آدرس وبسایت با عبارت HTTPS


اما چرا باید از گواهینامه SSL استفاده کنیم؟

روند رو به رشد استفاده وبسایت ها از این پروتکل ارتباطی امن، می تواند ناشی از دلایل متعددی باشد که برترین آنها عبارتند از:

  • امنیت: آسودگی خاطر از این بابت که ترافیک ارسالی بین کاربر و سرور، توسط شخص ثالثی قابل رؤیت نیست.
  • اعتماد: با نمایش آیکن قفل سبز رنگ، اعتماد کاربران به وبسایت جلب می شود زیرا به این ترتیب کاربران مطمئن هستند که وبسایت مزبور یک هویت ثبت شده دارد.
  • ارتقاء جایگاه جستجو: وبسایت هایی که از پروتکل امن HTTPS استفاده می کنند، در نتایج جستجوی گوگل از جایگاه بالاتری برخوردار خواهند شد.

چرا از خدمات SSL کلودفلر استفاده کنیم؟

کلودفلر که در واقع یک سیستم CDN یا Content Delivery Network رایگان به شمار می رود، در کنار سرویسهای ارزشمند خود، دسترسی ساده و رایگان به گواهینامه SSL را نیز برای کاربران خود فراهم نموده است.

صرف نظر از قیمت بالای یک گواهینامه SSL، جزییات فنی نصب و راه اندازی گواهینامه بر روی وبسرور نیز ممکن است برای بسیاری از کاربران آماتور، سخت و شاید غیرممکن به نظر آید.


  • آیا این سرویس به طور کامل رایگان است؟ بله. هیچ نوع درخواست مبلغ پنهانی در این سرویس وجود ندارد.
  • تمدید گواهی به چه صورت است؟ به طور معمول گواهی SSL برای 12 ماه صادر می شود اما در LET’S ENCRYPT گواهی ها برای 900 روز معتبر هستند. البته جای نگرانی نیست و شما می توانید مجددا اقدام به تمدید گواهی کنید.
  • آیا می توان چند SSL رایگان گرفت؟ البته، برای هر وب سایت خود می توانید یک SSL کاملا رایگان سفارش دهید.
  • آیا SSL رایگان مانند گواهی پولی عمل می کند؟ از لحاظ عملکرد تفاوتی بین SSL رایگان و پولی نیست. شما اگر بخواهید SSL پولی تهیه کنید باید سالانه مبلغی را بابت آن پرداخت کنید. البته برخی از این SSLL های پولی وب سایت شما را به یک مبلغ مشخص گرانتی می کنند که نشان دهنده قدرت گواهی است.


درون ریزی ابزراک های دمو

درون ریزی ابزراک های دمو

Image result for ‫درون ریزی ابزارک های دمو‬‎

افزونه Widget Importer & Exporter

این افزونه خیلی راحت و شیک، سبک چینش و محتوای موجود در ابزارک های یک سایت رو برمیداره و با استفاده از ابزارک های سایت مقصد همین چینش و محتوا رو در سایت مقصد ایجاد میکنه.

پیش از انتقال ابزارک ها

  • باید درون هر دو سایتی که قراره انتقال ابزارک ها بین آنها رخ بده قالب یکسانی فعال باشه.
  • اگر افزونه ای در سایت مبدا وجود داره که داریم از ابزارکش استفاده می کنیم در سایت مقصد هم اون افزونه رو فعال داشته باشیم
  • اگر از افزونه ای استفاده می کنیم که ستون اضافه می کنه به سایتمون باید اون ستون رو در سایت مقصد هم داشته باشیم.

این حرف ها شاید کمی سخت به نظر بیاد ولی اینطور نیست.کلا در سایت مقصد باید ابزارک ها و ستون هایی که در سایت مبدا درحال استفاده هستند موجود باشه همین.

چگونه ابزارک ها را بین دو سایت انتقال دهیم

ابتدا از پنل وردپس سایت مبدا به قسمت افزونه ها>افزودن میرویم و افزونه Widget Importer & Exporter رو بارگزاری و فعال میکنیم.

حالا در بخش ابزارها ابزار انتقال ابزارک ها اضافه شده است


با کلیک روی Widget Importer & Exporter صفحه ی ساده ای ظاهر میشه که تنها دو دکمه داره.روی دکمه Export widgets کلیک میکنیم.با این کار یک فایل با پسوند wie دانلود میشود



انتقال اطلاعات به سایت وردپرسی مقصد

در سایت وردپرسی مقصد.در پنل مدیریت وردپرس، ابزارها>درون ریزی را کلیک می کنیم.بعد انتخاب می کنیم که مبدا ما وردپرس بوده است.


بعد باید افزونه ی WordPress Importer را نصب کنیم.نیاز نیز دنبال افزونه بگردیم همونجا دکمه ی نصب و بعد فعالسازی رو میزنیم


بعد فایلی رو که در قسمت قبل گرفتیم انتخاب و گزینه ی بارگزاری پرونده و درون ریزی آن را میزنیم.


هر نوشته در وردپرس نویسنده داره در اخرین مرحله بین نویسنده های سایت مقصد می توانید یکی را انتخاب کنید که نوشته ها به نام او در  سایت جدید منتشر شوند و یا می توانید همینجا یک کاربر حدید بسازید تا نوشته ها نام او را به عنوان نویسنده داشته باشند.

آیا انتقال سایت از سرورهای دیگر به سرورهای من امکان پذیر است؟

آیا انتقال سایت از سرورهای دیگر به سرورهای من امکان پذیر است؟


Image result for ‫آیا انتقال سایت از سرورهای دیگر به سرورهای من امکان پذیر است؟‬‎

انتقال از "سی پنل به سی پنل" یا از "دایرکت ادمین به دایرکت ادمین" رایگان است

اگر کنترل پنل ها متفاوت است، برای انتقال هزینه دریافت می شود که این هزینه بستگی به حجم فایل ها، تعداد و حجم بانک های اطلاعاتی، تعداد اکانت ها (اگر ریسلر هستید) و ... دارد.

 



نیز

برای مشتریان این انتقال رایگان میباشد.امکان انتقال از کنترل پنلهای مختلف مانند Cpanel ، Plesk , DirectAdmin , Ensim , Webpanel , Webmin , LxAdmin ,Interworx به سرورهای ما براحتی مهیا میباشد،اگر سایت شما برروی کنترل پنل دیگری که در اینجا نام برده نشده است میباشد کافیست با بخش پشتیبانی تماس بگیرید مطمئن باشید راه حل مناسبی برای انتقال سایتتان به شما پیشنهاد میشود

آمازون شرکت Souq.com را خریداری کرد

آمازون شرکت Souq.com را خریداری کرد



Image result for ‫آمازون شرکت Souq.com را خریداری کرد‬‎





در ماه فوریه گذشته توانست سرمایه‌گذاری بالغ بر ۲۷۵ میلیون دلاری را در جذب نماید.با این تفاسیر هنوز به درستی مشخص نشده است که آمازون برای خرید آن چه مبلغی را پرداخت کرده است. منابع آگاه آمریکایی در این خصوص گزارش دادند هنوز زود است که این دو شرکت رقم نهایی مورد توافق را اعلام کنند، با این وجود می‌توان طی چند هفته آتی اخبار رسمی را در اختیار گرفت و منتشر نمود.شایان ذکر است که شرکت Souq.com بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی در خاورمیانه را پشتیبانی می‌کند. این فروشگاه اینترنتی بیش از ۸.۴ میلیون کالا را در ۳۱ زمینه مختلف از جمله محصولات الکترونیکی، مد، خدمات بهداتی، لوازم خانگی، لوازم مصرفی، خوراکی و … عرضه می‌نماید.همچنین مطابق آمار، سایت مذکور ماهانه بیش از ۴۵ میلیون بازدیدکننده دارد. 




گلدمن معتقد است خرید Souq.com، ورود آمازون را به بازار جذاب خاورمیانه تسریع خواهد کرد. موضوعی که در نهایت امر می‌تواند رشد چشمگیر فعالیت‌های غول دنیای خرده‌فروشی آنلاین را در این حوزه به همراه داشته باشد.

پس از نهایی شدن قرارداد خرید Souq.com توسط آمازون، کاربران خاورمیانه‌ای نیز امکان خرید محصولاتی را که در وب‌سایت آمازون یافت می‌شود، از طریق Souq.com خواهند داشت. علاوه بر این، شعبه‌های خاورمیانه‌ای خرده‌فروش‌های آنلاین نیز از طریق شبکه گسترده آمازون می‌توانند به بازاری به‌مراتب گسترده‌تر دسترسی داشته باشند. انتظار می‌رود این قرارداد تا پایان سال جاری میلادی به مراحل نهایی برسد.

در حال حاضر در لیست اسامی سهامداران Souq.com نام شرکت‌ آفریقایی نپستر و همچنین Tiger Global Management به چشم می‌خورد. این در حالی است که در طرف مقابل، دولت دوبی که تمرکز ویژه‌ای بر بهره‌برداری از راهکاری تکنولوژیک دارد، با آغوش باز به استقبال این قرارداد رفته است. شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، حاکم دبی، این قرارداد را نمایشی از جایگاه این شهر به‌عنوان قطب منطقه‌ای و جهانی برای فعالیت بزرگ‌ترین و پیشتازترین سازمان‌های جهان عنوان کرده است.