server

server

سرور رایگان هاست
server

server

سرور رایگان هاست

چگونه ویدئوی آموزشی بسازیم


چگونه ویدئوی آموزشی بسازیم


Image result for ‫چگونه ویدئوی آموزشی بسازیم‬‎


با توجه به اینکه حجم فایل‌ها بالاست، اگر اینترنت پرسرعت در اختیار دارید اقدام به دانلود کنید.

برای دانلود نرم افزار Demo Builder می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید:

http://yourl.ir/download_demo_builder

حجم فایل: 24 مگابایت

برای دانلود مجموعه آموزش کار با دمو بیلدر، شامل 9 ویدئو، روی لینک زیر کلیک نمایید:

http://yourl.ir/learn_demo_builder

حجم فایل: 54 مگابایت

 



اهداف


می‌خواهم به گونه‌ای عمل کنم که در حالی که روخوانی می‌کنم، کمتر به نظر برسد از روی متن می‌خوانم. به علاوه باید در ساخت نمودارهای تصویری سریع‌تر عمل کنم. در آخر وقتی متن را آماده می‌کنم و می‌خوانم، به صدای خودم که از روی آن می‌خوانم گوش می‌کنم و تغییراتی روی آن اعمال می‌کنم. ترجیح می‌دهم محتوای تصویری را به صورت مجزا از متن موضوع خود داشته باشم.

من به هیچ وجه دوست ندارم به‌جای صدا از زیر نویس استفاده کنم. یک بار از کاربری پرسیدم کدام یک را بیشتر می‌پسندد و او در جواب گفت: صدا را ده برابر می‌پسندم. کاملا موافقم.

روش کاری شما برای ساخت یک فیلم آموزشی چیست؟ آیا هیچ راهنمایی یا پیشنهادی برای دیگران دارید؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.